Thursday, October 28, 2010

kata orang rezeki jangan di tolak


siapa suka tolak rezeki? siapa?siapa?
xde kan.. semua orang bila doa tu mesti mintak dimurahkan rezeki lagi.. betul tak?
sama la macam aku.... hehehe..

BB x habis belajar lagi dah kena belajar benda baru..( jangan muntah hijau ye bila baca statement ni)
aku bukan la penggemar gejet-gejet canggih yang dalam pasaran semasa adaaaaaaa je teknologi terbaru... bagi aku asal ada satu benda dan masih sihat dan selamat untuk digunakan tu dah cukup bagus dah rasanya.

x sampai 3 tahun (kot) aku pakai E71 yang diberi oleh cik PS, baru-baru ni masa raya aku dapat plak BB Bold 9700.hadiah raya you! i luv u la boss... handphone baru maka budget bil bulanan pun up la..nasib baik boleh claim kat company..plus ada company rate yang dimana free of charge kalau aku contact kelig-kelig yang sama company.. kalau tak mesti tercekik aku nak bayar bulan-bulan.. aku bukan kedekut tapi keperluan lagi banyak maaa.. la ni still belajar camana nak fully utilized that BB.. ada sape2 nak bagi no PIN?  hehehe...


last week plak, 
teng tedengggg... saya dapat Ipad....*senyum sampai telinga*
tapiiii bukan untuk leisure2 ok.. ini untuk kereje...di ulang... untuk keroje...
as my private diary pun ye jugak.. PS bagi sebab senang aku nak jaga jadual appointment dia ke apa-apa ke..plus boleh masuk movieeee yang maha banyak * haaa penuhkan la 64GB tu*


my new hobby... luv..luv..luv


pasal Ipad ni jugak ada orang merajuk dengan aku.. bukan aku yang hadap sangat nak Ipad ni tapi dah orang nak bagi tak kan nak tolak pulak..rugiiii nanti....tapi now orang tu dah tak merajuk dah cuma dia tak mau dekat-dekat ngan Ipad saya lagi *wink*

oh budak ni sangat sangat.....

apalagi aku pun download la segala game yang free dalam ITunes dan hasilnye............ sampai hari ni berebut ngan budak di atas tu sebab dia sebok nak main game yang dia sendiri tak tahu..suka-suka dia je nak touch itu ini dan camana dia pandai main touch-touch sendiri pun aku tak tau....ada sekali tu aku tipu cakap bateri dah habis baru dia tak sebok selongkar beg kerja aku cari Ipad tu...
but, bagusla Ipad tu untuk budak-budak...sungguh...

so, saya budak baru belajar tapi tak tau la sampai bila akan pandai...hahahaha

1 comment:

Elyn Sani said...

weeee murah rezeki u + bos u tu!!!