Wednesday, October 13, 2010

101010


date yang cantiks

tapi last year date yang cantik merupakan bday cik A - 090909

hari yang malasssssss nak keluar...lupa plak adam ada klas swimming pulak

since the kazen cik A yang ramai2 tu ada kat rumah..maka depa buat plan jahat nak mengepow kazen depa yang lagi sorang tu...hahahah...i follow jeee....lebih kurang kul 3 lpas aku p tempah baju... dah lama ai x tempah baju you..lepas raya baru nak tempah..ishhhhh ishhh ishhhh....sambung cite.... tengah2 aku bersiap depa dah chow dulu g The Mines...chett..tinggal kan aku yek... so i follow again ke The Mines...

masing2 dah mula main bowling... gile lama aku x main bowling sejak tangan aku patah dulu....mau ke x mau..kang patah lagi camana...x kottttt...so aku pun menjoinkan diri main bowling....
Adam ngan ammar pun sebok gak nak baling bola tu..layan kan aje...


aimi n tini

peserta2 terer baling dlm longkang

tapi yang baju pink itu aka cikgu murni memang queen longkang...
jangan marah aaa murni

kompom lepas ni murni training senyap2 prektis main bowling...siap aaa lepas ni ada rematch
well, seronok gak bila reramai kumpul.... rindu plak kat adik beradik aku...ntah bila kita nak wat plan bowling camni....

lpas main bowling...masing2 lapar...so Tini belanja KFC...pergh...kenyang makan KFC kitorg...pastu round2 kejap trus balik.....

tu la xtvt 101010....



No comments: