Tuesday, March 29, 2011

bukan salah aku !

huhu.. laju je jantung aku berdegup ni..
otw nak u turn ke tempat keje aku tadi
aku perasan cam ada binatang wane hitam
x sure burung atau ayam
xkan ayam kot boleh terbang
mungkin gagak kot
tapi cam kecik je size dia
tapi aku x sure la mana satu diorang ni
dok terbang bersama ngan kelajuan keta aku turun bukit

then,
DANG!
dia langgar keta aku!
belah passenger seat sebelah driver
aku tengok side mirror x nmpak plak benda alahnye
aikk
then dah jauh sket aku nampak benda hitam atas jalan
SAH! benda tu...kalau x ayam mesti burung..

bukan salah aku eh...
dia yang tetiba terbang then langgar keta aku
aku tak sure dia hidup lagi ke
mati ke
pengsan ke
tapi aku nampak dia x gerak ( ate aku tgk dari jauh je kan.)

so, lekas2 tepon Cik A, bila aku dah sampai opis
x suke tau
time2 pregnant ni la benda macam ni jadi
dulu masa ngandung adam, ada kambing pi langgar keta masa tu cik A yg tengah drive
seb baik kambing tu pengsan je

Insya Allah xde pape jadi kat aku ngan baby
aku x terkejut tapi
aku rasa cam x sedap ati la
binatang tu pi suicide lagu tu

lain kali pi carik aa keta lain
ishhhh

No comments: