Tuesday, March 22, 2011

KC ku dah siap!!


Gumbira mak you!
semalam balik keje, tengok2 kitchen cabinet mak dah siap...
aii sukeeeee

impian nak buat dapur ala-ala english style tu dah masuk kubur
maka aku tetap nak gak kaler putih...terang dan rendah mengikut ketinggian cik E yang sangat tinggi ni.

dapur saya simple je..sesuwai ngan budget ciput ye.. ingat nak wat KC guna abs melamine yg kilat2 tu tapi nan ado kaler yang sesuwai ngan dinding kaler cekelat gelap tu... oh ye, tiles dinding kaler cekelat tu memang sejak azali ada kat situ..aku xde la budget nak g pecah2 n guna tiles kaler lain...guna apa yang ada..sape ada komplen, sila kuar duit sendiri tukar itu tiles k..


dulu dok umah kuarters, boleh la aku lambakkan segala benda atas KC. Now, no no no... aku nak kosong n bersihhhh je kat atas table top tu.. setakat nak letak boiler, teh gula nescafe.. boleh lagi..other than that sila masuk dalam kabinet2 yang aku dah buat tu...jangan lawan cakap mak ok!!!

ah, sukanya aku..


 KC saya!

simple-simple je

oh lupa... table top blum siap maa..lagi seminggu tapi cerita macam ye ye je dah siap kan!


2 comments:

adha said...

simple jek..... cantik

Ermayum said...

cun dear tak kisahlah ciput ke tak asal kemas dapur and cun di hati kita kan - i pun dulu pindah buat table top batu tu dulu 1 year kosong tau takada kitchen cabinet pun :) ada dapur melekat ja hehe