Thursday, September 30, 2010

hilang


asal bukak blog.. xde cerita baru..asal tengok blog.. balik-balik cerita lama.. apa hal la aku sangap sangat nak buat entry baru ek.. tengok macam blog orang lain..ada je cerita..happening sungguh hidup korang ek.. cam aku pulak cam xde cerita je... bila dah xde benda nak di update , mula aku dok baca blog orang.. tengok blog makanan la...ishhh buat kecur aku yang posa ni.. tengok blog gossip, cam banyak pulak benda yang aku ketinggalan.. 

nape aku malas update blog aar?

sebab aku baru je hilang bracelet Tiffany aku..

hahaha..mesti korang gelak besarnye... ye lah , aku sedih la..dah la nak beli bracelet sendiri pun pikir 10-20 kali pastu dah ada orang bagi tetiba hilang lak..mau mood aku x merundum cam jatuh gaung... mana xnye dah lame gile aku tak pernah hilang barang.. apa-apa barang sekali pun pastu jadi camni..hmmmm...jenuh aku nak upkan balik mood aku tu...

tapikan, kata orang setiap benda yang terjadi tu kan ada hikmahnye...ntah2 aku nak dapat bracelet lagi besor kot...hahahaha...gelak besor weih...ayat penyedap ati tu sebenarnya. tapi x mustahil jugakkan?  

Cik A nak wat seprais kot...hehehe

No comments: