Friday, September 24, 2010

kids bedroom

sila masuk mood berangan!

ari ni nak berangan pasal bilik dua teruna kecik tu.. buat pertama kalinya aku nk suruh diorang belajar tido kat bilik sendiri. untuk memastikan projek ini berjaya ( chehhhwahhhh ) aku kena decorate cecantik untuk bilik diorang ni kan.. adam bagi syarat kalau nak soh dia tido bilik sendiri.. nak tau apa syaratnye? dia mau PSP...hamboiiiii..hengat PSP tu morahhh ke?  seb baik aunty PS dia bagi present PSP untuk dia ngan ammar raya ari tu... tp ibu ngan kejamnye x bagi lagi kat depa berdua...hahahah....sudahnye terperuk dlm gobok atas diam2... bukan ibu x nak bagi..kang harus la malas segala-segalanya...you want it , you must do something to me..ie: stop hisap botol masa nk tido..ye..dia isap lg...x malu kan?
so, nanti2 la aku bg dia PSP tu...buat masa ni biar aku ngan Cik A yang main PSP dulu...huahuahuahua....gelak besar!

apa deii..tukar tajuk ka!

now, sila layan aku berangan..

cantik..menarik..tertarik...

suka yang ni jugak...simple aje

cantik..tp ada serabuit sket aku rasa..penuh sgt barang..

hmmmm...yang ni pun sesuai....

ni pun cantik...simple aje

yg ini..hmmmm harus tiap2 malam berebut sorang nk jadi superman sorang lg nak jadi batman

kalau yang ni pulak confirm ammar x nak keluar bilik...

sudahnye mana satu nak pilih?..semua cantik2 belaka kan...
itu belum tengok bilik anak dara lagi..mujur xde..kalau x ibu yang pening...



1 comment:

mrs.hanibunny said...

tatak!!! hahah kalau bilik anak2 ghupo itu, rasanya ibu dengan ayahnya la menumpang tido sama...:P