Thursday, June 2, 2011

Happy birthday Ammar Hakeem!


Happy birthday Ammar and to me too! nak jugak..


tahun ni sambut birthday Ammar agak menarik sikit sebab aku bawak dia g tempat keje...bukan saje2 bawak but kat umah xde sape nak jaga..lagipun boss xde n aku dah mintak permission awal2 nak bawak Ammar.

that day jugak Ammar dah start berkawan ngan anak2 boss.. selama ni depa je sibuk tanya Ammar itu ini..tapi anak aku ni penyengan tahap dah macam budak pompuan..hari kedua datang barulah nak main sama2. itupun sebab masing2 ada ipad...

tengahari tu barulah kitorg keluar ke MidValley sebab auntie nak cari barang kat situ.. apalagi kekanak riang seronok sangat la bila auntie offer beli toys kat Toys r us.. cam biasa bulat mata Ammar bila dah nampak Mr Lightning Mc Queen tu.. x pernah jemu dia ngan car tu...

lepas setel kat situ memasing dah lapar so singgah la kami di SR... sambil tunggu makanan sampai rupa-rupanya auntie beli satu kek besar untuk Ammar..chocolate indulgence lagi...hmmmm lama dah x makan..first time Ammar sambut ngan kawan-kawan. aku nampak dia seronok sangat.. ada dua tiga gambar aku amik guna BB tapi x mo la letak dalam blog..kang nanti aku dapat "SURAT CINTA" lagi pulak...

thanks auntie and everyone! Ammar suka sangat dengan surprise tu..

tak habis celebrate kat situ..kebetulan memang aku dah tempah kek coklat kat Bakers Cottage.. yang paling x larat tu dah 3 tahun berturut-turut dia mintak design yang sama = LIGHTNING MC QUEEN.. omak hang la yang paling boring...

cik A offer beli KFC...nyum nyum... tapi yang x bestnya cuma ada kami berempat plus papa je.. mama xde, ika n kakak pun xde..family aku lagi la xde.... makan la kami berlima sahaja...



present tuk Ammar aku x beli pun lagi... ibu teringin nak carikkan adik kasut Lightning McQueen tu tapi tak tau mana nak carik..nanti ibu try surf tenet la ye..


to Ammar, ibu sayang Ammar so much.. jadi anak yang soleh ye sayang.. amin



1 comment:

theotherme said...

surat centa?? haha..kita bole compile kan...