Wednesday, June 8, 2011

hadiah untuk dia


dapat hadiah memang best! sape yang x suka kan? kan?
nak membeli hadiah pun best jugak...kalau dah ada ideanye jugak..

tapi, aku akan alami masalah yang sama tiap2 tahun bila part nak membeli hadiah untuk kawan baik yang sorang ni...birthday dia just around the corner.. last year, aku dah belikan dia Pavlova cake.. tahun ni nak bagi apa yek? kalau birthday aku, mesti ada hadiah dan duit lagi...sebab tu kadang-kadang rasa malu je kalau nak bagi benda yang biasa-biasa.

bukan aku sorang yang pening kepala..hehhe..mak dia pun sama... 
the thing is, dia dah ada semua benda yang dia nak..sah-sah la sebab dia orang kaya..
tapi aku tau dia memang tak kisah kalau kita bagi hadiah walaupun benda tu murah..dia sangat2 appreciate.

cuma masalahnye apa yang aku nak bagi?aduhhh..pening..pening

rasa-rasa tahun ni macam nak bagi dia pendant atau brooch... memang la dia boleh beli lagi mahal but ingatan tu yang penting kan? so, aku sempat gak la survey few items yang aku rasa menarik untuk dia..dalam internet semua memang ada tapi ce gi kedai dia..ntah ada ntah tidak...takpe la aku list je kan dulu..

pendant thomas sabo
butterfly-thomas sabo

thomas sabo
thomas sabo
Tiffany Garden butterfly brooch with diamonds in platinum, medium.


mmm, ari ni aku kena keluar g carik jugak.. kat KLCC ada Thomas Sabo kan? 
tapi selain tu ada idea lain tak?




No comments: