Saturday, August 21, 2010

mixed feelings

salam,

right now aku ada kat JB. Rumah my sis.. xde plan apa2 but tetiba rasa nak balik jumpa adik beradik n my parents.. rindu kat diorang..tu yang gigih malam tadi drive balik lpas solat isyak..
so, x sabar aku nak berbuka puasa ngan my whole family..aku sebenarnya rindu kat mee goreng Cik Man aka ayah aku... hahahha..boleh gitu..cam orang ngandung plaks ngidam2 ni..

dah lama aku x blog hopping.
due to internet line down selama 2 minggu kat opis
due to keje luar banyak sangat
tu yang x sempat nak baca entry2 korang..
plus due to aku cam kecik hati sket ngan incident lipas bodoh masuk blog lama aku
tu yang amik masa sket nak buat blog baru ni.

tapi sekarang aku dah ada blog baru!!!!!!

nanti aku nak p terjah blog kawan2 aku n bagitau psl blog ni..
hope diorang x marah aku..
sorry..susahkan korang aje...kjap private kjap no longer available
but babes, aku perlukan masa n aku perlu pikir banyak2 shd i or shd not i open a new blog..

tapi dah kata orang tu kalau dah gila blog tu kan..maka tetap la akan ada blog jugak...
tapi kali ni walaupun blog ni personal aku akan lebih berhati2 as aku tau lipas bodoh tu mesti akan cuba nak jatuhkan aku... sukati ko la lipas..

No comments: