Friday, November 12, 2010

Susu oh susu

Bukan sembarangan susu tau.
Aku ni jenis x minum susu putih. Sejak kecik mak kata aku minum susu pun sampai umur dua tahun jek. Bagi aku susu putih adalah x sedap. Ni tekak aku la.
So semalam masa g Grocer kat Bangsar, aku carik la susu Anmum Materna. harus la kena start minum susu sekarang. Tu pun for starter, aku beli hok kotak kecik perisa coklat. Try dulu maa. Kalau leh telan kita habiskan dulu. Kalau x abes gak kita try enfamama pulaks. Hidup ni kan utk try menerai.kan

Pagi tadi gigih la buat satu mug..chehhh eksyen konon. Hmmmm harapppppp. X abes pun. Aku masukkan dlm peti sejuk. Balik keje karang sambung minum balik.hahahaha

Nasib baik sebab anak. Nak yang terbaik. So telan je la semua tu..
Tapi kalau kita minum susu lain cam Dutch lady kotak tu pun boleh kan?
X tau la sampai bila den sanggup..huhuhuhuh


Blogging from my Ipad

2 comments:

MR said...

congrats... makcik tertinggal flight! :-p
take care ya!

*moga-moga terkabul impian nk dapat gegirl :)

aNiS tHe BumbleBee said...

hihihi!samalaa kita...kalau time preggy,smpai tutup2 idung nk minum susu.Mcm nk kena sembelih,sikit punya payah nk minum haa..