Wednesday, November 10, 2010

ehem..ehem

mmm.. mana nak start dulu..
dua tiga menjak ni kanak2 dirumah adalah sangat mengada-ngada..
manja x sudah
pastu period plak lambat
hahaha
budget malas nak berangan lebeh
kang x jadi kang
mula la aku meroyan

semalam saje abeskan duit kat klinik
pi check nape lutut aku sakit
sah sebab dah lama tak minum susu
malas
manala kalsium dalam badan tu nak cukup
sekali 'ter' rajin tanya doktor Maria
itu ini
katanya aku dah lima minggu
wehuuuuuuuu
alhamdulillah
itu pun nak bising kan
dah nak masuk tiga dah cik E woii
kecoh aaa

dulik..
janji aku happy
so far no mabuk no loya
makan pun cam biasa lagi banyak
aisehhh baru lagi daaa
harap2 semua ok la
x mo aa macam masa adam dulu
muntah bagai sampai 6 bulan

alhamdulilah

* Adam... ibu x beli baby kat kedai tau..ada dalam perut ni hah..tunggu je la dia keluar ye..*

4 comments:

Nieza Ishak said...

yeayyyyyyyyy .. tahniahhhhhhh ...
doa2 la nieza follow belakang yerk ... hihihi

anis said...

Taniah.. moga segalanya dipermudahkan...

Mama Qiestina said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah..

baby gal..baby gall.tahniahh!

ERMAYUM said...

congratulation dear :) try enfamama perasa vanila buat ngan air sejuk peti ais sodappppppp susu lain i tak leh g - or else u minum susu kotak cokelat cam HDHL pun buleh :)