Sunday, September 9, 2012

Sakit lagi

Assalamualaikum

Gambar raya x letak lagi. Nanti la. X siap edit.

Ni pun cuma nak letak gambar kaki. Kaki? Apa kau hengat kaki kau lawa sangat ke mak long?

Hahaha.

Ai is terpelecok uolls. Kat Nilai 3 tadi masa nak g cari langsir dari satu kedai ke kedai lain. Nak beli langsir untuk bilik pengantin kat Kelantan minggu depan. Masa tu berdua je ngan Mama.

Ntah camana nk turun tangga, alah 2 mata je pun tangganya. Ai is salah bajet kot. Pop!! Terpeleot kaki mak ni hah. Herot berot muka tahan sakit depan Mama.

Tak pasal2 Mama kena ampu iolls nak g cari tempat duduk. Kebetulan dah nak jadi cerita Mama dah berkenan dengan langsir kedai sebelah tempat aku terpeleot tu. Tokei tu terus bagi aku duduk. Baru tu la urat jadi bengkak. Dan sakit gilssssssss.

Aku rasa ada la tu salah yang aku x perasan dah buat.

Terus mak ni call cik A. Ngadu la sket2. Hehehehe.

Btw, mahal kemain langsir2 kat situ sekarang. Xde la lawa mana pun patternnya. Pastu dulu rasanya upah jahit murah lg. Skrg rm7 untuk sekeping langsir. Dulu cangkuk free. Sekarang cangkuk kena beli asing. Hampehs tau

Since mama nak jahit pattern biasa je, mama kata baik mama jahit sendiri.

Hai la aku ni. Sakit sesaja sekarang ni. Ari tu D&C. Belum pun sebulan lagi. Ni terpeleot pulak. Dah makin 35 ni macam2 careless aku. Banyak dosa la tu.

Pasal D & C tu nanti ai cite eh. Terlupa nk scan gambar scan. Eh.

Sekarang ni nk sambung tuam ais kat kaki.

Tata.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: