Tuesday, April 17, 2012

Migrain

First time kena attack ngan migrain. Dari semalam. Tambah lg pulak dengan bau gam wallpaper kat opis. Perghhhh. X boleh bukak mata I tell you.


Selama ni aku cuma tlg dgr je bila member2 kena migrain. Patut la ada sorang kakak tu siap hantuk kepala kat meja ngan dinding. Rupanya mmg sakit gilsss. Seblah kepala berdenyut2 then sakit dia sampai ke jaw kita. Perghhh makan pun sopan je sebab susah nk bukak mulut besau2.


Makan pun x lalu. Lpas makan aku terus berkurung dlm bilik. Tido bangun tido lagi bangun lagi. Still kepala berat but denyut2 tu ada kurang la. Tadi sempat lagi aku berbbm ngan Finas. This is the curse of GEC Office kata aku. Sesape yg pernah keje kat GEC Office musti dapat migrain. Hehehehe. Kebetulan kot.


Now yang merisaukan aku ialah stok susu Aliff. Way to nazak sebenarnya. Banyak makan ubat, banyak jugak la kurangnya susu aku. But I just don't want to give up yet. Still got 3 months to go. At least tu target aku skrg.


Alhamdulillah jugak dengan turunnya penyakit ini kat aku. All this while, aku wat keje cam lipas kudung. Solat pun camtu. Now, semua benda yang aku buat kena slow n steady. Ia buatkan aku tau nak hargai sesuatu benda tu.


Ok la, gtg. Dah kurang sikit sakit ni. Nak pi susun baju jap. Sakit mata aku nengok kannya.



Sent from my BlackBerry®

3 comments:

aJa said...

siannyer...aja kena migrain dah lama since 2005...gastrik pun sama..aja rasa sebab stress kut...

dengar kata hai-o ada krim bio ever..why not ellyn cuba sapu..???
kawan aja ada guna...dia kata so miracle...tak tau lahkan

Ermayum said...

try lah lipid dear :) - migraine pun kurang susu pun khasiat :D
errr sempat promo lak

get well soon ye

lily lotus said...

glad u tak blame pun pasal migrain. in fact u relate dgn hikmah disebaliknya, proud of u ;)