Friday, April 13, 2012

Gila ubat!



Nak bagitau rahsia ni..

Ceh mcam ada yang nak tau sangattttt..

Xde la. Camni.

Lain orang lain habit nya. Lain favouritenya. Lain poketnya. Lain shoppingnya.


Ada orang suka shopping beg la, kasut la, baju la, make up la. Sama cam aku gak. Dedulu aku sukaaaaa shopping kasut. Nak nak kasut flat. Hampir semua kaler aku pnah pakai.


Tapi bila dah *uhuk* berumur *uhuk* ni , jadi kurang pulak gila ke kasutnya.


Keje aku kekadang memerlukan aku mencari stok2 ubat yg kadang2 aku x tau kat ceruk mana nk carik. Nasib baik aku jumpa satu farmasi ni - AA Farmasi di Bangsar.


MasyaAllah, bila naik je tingkat atas farmasi ni, korang sebut je la ubat apa korang nak mesti ada punya. Start dari situ, aku dah kemaruk gila ubat. Bukan beli ubat nak mkn terussss. Tapi beli ubat buat stok.


Then Cik A beli beg merah tu utk letak ubat, so itu lah beg ubat yang kitorang hangkut kemana-mana saje. Semua ubat aku ada. Hehehhehe. Nk ubat demam, selsema, sakit kepala, sakit badan,plaster,minyak gamat,mcm2 la. Syokkkk wo.. Tapi jgn main beli je. Expiry date kena take note jugak.


Ntahapahapa kannn..

Semalam, aku g farmasi dkat Dengkil. Ingat nak beli cool fever je. Sekali aku tanya ubat tu ubat ni. Last2 dekat rm100 aku beli macam2 ubat! ( Ai restock maaa )*kaver la tuh*


Cik A cam x caya. Ye bang, mini u ni memang suka habiskan duit kat farmasi ngan kedai alat tulis jek. Lain2 mini u x heran.


Redho je la ye bang.


Cite di kedai alat tulis nanti2 la eh..

Tata...

No comments: