Wednesday, May 18, 2011

Hadiah mother's day n birthday

Mother's day ari tu adam bagi bunga pelestik warne putih yg dia beli kat book shop sekolah..oh so sweet. Pandai pulak dia belikan utk aku..terharu sangat. Aku selalu pot pet pot pet kat dia tp dia tetap so sweet in every way. Dah terharu sangat sampai lupa nk snap gambar.pfttt.

 Dah masuk 8 bulan ni, secara berjemaah semua jam2 tangan aku mati secara tiba-tiba.demm.asik nak tukar bateri je kejenya. X tahan langsung. bukan la byk pun 2 jam pakai bateri n 1 jam lg kena goyang2 kasi jalan jarum dia. Buruknya tangan xde jam. Dah la gelang tangan aku pun ntah mana ilang. Lg la kosong je lengan. Then ari isnin lepas, masa lpas tengok wayang cite Fast5 kali kedua (teman cik A) dalam keta masa nak balik cik A hulur beg ketas swatch kat aku..yippppieee. Mak suka u ollls dpt jam baru.. Walopun brand x mahal macam jam2 korang tapi mak suka sebab mak suka jam2 yg boleh wat lasak cam swatch. Cik A kata tu adiah sempena mother's day ngan coming bday..heheheh. I likeee.thanks darl.. So tambah lg la koleksi jam aku. Tp still x leh lawan koleksi jam Cik A. Dia mmg hantu jam..x kisah la. Yg penting aku dpt jam baru n jam lain jom kita p kedai tukar bateri ye...



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: