Tuesday, April 19, 2011

breakfast anyone?


dah dua minggu cik A hantar aku g keje... best!.. bukan aku x boleh drive lagi...boleh tapi bila time balik keje je mula la perut aku tegang semacam ...dia akan tegang start aku bertolak dari SLR sampai la ke opis Cik A...ada lah lebih kurang 20 minit kalau aku x merempit.. penat aku nak melayan tegang2 perut ni..sampai x leh bernafas aku dibuatnya.....

tapi, ada tapinya... bila dah di hantar oleh cik A pagi2 buta... maknanya x leh la nak gi sarapan berdua-duaan cam selalu..

benti jap... perut tegang sudah mariiiiii

ok, sambung balik...

sebabnye, cik A masuk keje 8.30am , aku kul 9am.. so lepas htr Adam g sekolah, terus masuk MEX, drop aku kat opis then cik A terus shoot ke Putrajaya...hari2 tawaf macam tu..minyak toksah cakap aa...so aku memang akan sampai awal gils...dan kerana x leh sarapan sama2 maka kena la aku bangun awal buat sarapan... actually no hal pun sebab Adam kan selama ni g sekolah bawak bekal cuma kena masak/prepare lebih sikit utk kitorg bertiga...

dan jenuh hari2 aku dok pikir.. esok nak bawak bekal apa ye?


semalam karipap.... ari ni pun karipap


Ammar yang request buat karipap..eh, org yang x sekolah pulak yang mintak..ikut badan memang x larat tapi kerana anak nak makan kena la rajinkan badan membuatnya..and thank to cik A for tolong aku menguli tepung ...hehehe..tangan den x kuat dah....

buat malam isnin lepas bawak budak2 g swimming.... then mama ajar aku camana nak frozen kan karipap tu supaya x melekat bila nak goreng nanti..byk gak la aku buat...so semalam tetiga bawak karipap... air masak sorang sebotol.. ari ni cik A request lagi nak bawak karipap cuma Adam je nak bawak roti.. dia ingat aku xsempat buat breakfast ..tapi aku letak jugak 3 ketul karipap dalam bekal dia..setelll

esok pulak nak bawak apa ye? aku dah start memikir dah ni..


1 comment:

Ermayum said...

ibu and isteri mithali esok bawah begedil cam yang i buat kat blog tu heheh