Wednesday, December 8, 2010

miss them

semalam aku tinggalkan Adam n Ammar kat umah mak... to enjoy the school holiday ngan cousins
nak menangis rasanya masa dalam keta
sampai putrajaya, aku ngan cik A dah boring
boring xde orang memekak
boring xde orang bergaduh
senyap sunyi je rumah

oh anak ibu... ibu dah rindu ni..
korang x rindu kat ibu ke?

2 comments:

adha said...

alololo... memang ... kalau anak tak de kat umah.. sunyi sepi jek.... aku anak sorg ni pun sama.. kalau g memana tak bawak dia. alahai.. sepi jek rasa

watieque78 said...

salam..

kan kalau anak x de kat umah sunyi jek.. bila ada riuh rendah ngan suara anak n maknye hehehe

samalaa kita kalau my4 ke rumah neneknya

wati3qv3
http://www.wati3qv3.com