Friday, August 3, 2012

Pantry Magic!






Betul lah kata orang tu " Shopping is the best therapy". Memang menjadik la.

Ari ni mood aku agak ke laut sikit. So, aku moody je la. selain moody, mengantuk pun ada. Hehe.

Daripada aku mengantuk baik aku pegi Bangsar. Cam biasa la beli barang groceries SLR.
Pastu saje suruh Pak Mat drop aku kat Pantry Magic. Niat memula nak tengok2 je. Tapi bila dah melangkah  masuk sana, perghhhhhhhhhh terus rambang mata. Rasa macam semua benda takde kat umah. Padahal dah berlambak dah. Dasar orang pompuan kan. Ke aku je yang camtu? Hehe.

Pusing punya pusing.
Akhirnya aku tersangkut kat benda atas tu. Niat nak beli macam Giada punya tapi cam tak berbaloi pulak.
Tapi yang ni complete dengan sudu apa semua. Tu yang rasa cam harus beli. Hehehe. Harus eh?
Dan dan tu balik terus nak carik resipi Chocolate Chip Cookies. Dasarrrr... pastu bila dah buat tak jadi.
Dulikkkkk. Aku nak buat jugak.



Lepas bayar tengok-tengok dalam woven bag aku ada ni. Wahhhhhhhh, I likeeee. 
Acik jakun sikit eh.. Terus lepas ni pikir mmmmm nak beli apa pulak ye lain kali. Hahahahaha...

So, walaupun satu benda tapi hati aku banyak senang sekarang. Tak kisah dah tak beli barang raya apa untuk diri sendiri. Janji untuk anak-anak semua aku dah siapkan.

Sent from my BlackBerry® wireless device.

No comments: