Thursday, July 21, 2011

2 minggu

wow!

kejap je dah dua minggu aka 14 hari..

alhamdulillah, Aliff dah makin pandai hisap breast aku..mungkin masa mula2 dulu mulut dia kecik lagi kot.. tu yang terpaksa pump tu.. tp bagus gak aku dapat pump..so dapat la buat stok jugak..setakat ni alhamdulillah boleh tahan la banyak compare to masa Ammar dulu.. masa Ammar tu aku kurang pengetahuan lagi.. dah nak keje baru sibuk nak beli pump.. kali ni dah prepare siap2..kalau boleh nak BF Aliff sampai 2 tahun. Insya Allah.

Ammar pulak x leh jauh ngan adik Aliff dia.. sikit2 nk cium.. agaknya kalau lepa tu mau dia gomol budak Aliff ni..bahaya..bahaya..Ammar tak sihat sangat sebenarnya ni..dia selsema n batuk.. puas ditegah dari cium adik tapi bila kita x nampak mula la dia curik2 cium..haishhh..camana nk halang..harap3 antibodi adik kuat la ye...

kelakar tau aliff ni. dia suka bunyi bising kot..lpas mandi pagi, mak letak dia depan tv..tv kan bising. tp dia akan tido lena je. xde ek xde oh... tapi kalau pindah kan dia masuk dlm bilik mula la segala macam bunyi keluar...kalau malam pun macam tu... memang 3 anak ibu ni lain sikit pesennya...

pantang kali ni aku x pakai bengkung mak yg tradisional tu..bukan eksyen tp saje aku nak try pakai PB.. nak tengok betul ke PB tu boleh kecutkn rahim ngan kecikkan perut...rasanya cam ye..sebab masa hari kedua ari tu aku try pakai WNipper size 82.. balik je rumah mak dah longgar dah WN tu.. pastu terlupa bwk balik aku punye size PB so terpaksa la cik A mengepos lajukan PB tu tadi... tengok pinggang dah perasan kecik tp tengok montot still besaq lagi..ate girdle x pakai lagi kan...hehehe...so kita cuba dulu eh.

ok lah si kecik Aliff dah bagi signal nak susu tu...kang lambat habis satu kampung dengar dia nangis..boleh tahan gak mamat ni nangis tau..

till then...

No comments: